Serwis


Problem ze sprzętem, zapraszamy do kontaktu z naszym serwisem

mail: serwis@rewist.pl

Godziny pracy: poniedziałek – piątek 9:00 – 16:00

Warunki reklamacji:

1. Reklamowany sprzęt musi być do na przysłany kompletny tzn. razem z zasilaczem baterią i kablem zasilającym.

1a. Nie kompletny sprzęt nie będzie naprawiany.

2. Do sprzętu musi być dołączona kopia gwarancji i dokument zakupu (Faktura lub Paragon)

2a. Nie dołączenie dokumentów, spowoduje brak obsługi gwarancyjnej.

3. Do środka należy włożyć kartkę z opisem usterki oraz drugą kartkę z adresem pod który ma być wysłany Państwa sprzęt po naprawie.

4. Proszę pamiętać o „bezpiecznym” zapakowaniu paczki z laptopem, karton ze sprzętem prosimy dodatkowo zabezpieczyć folią przed wilgocią (np. workiem na śmieci)

5. Sprzęt wysyłają Państwo zawsze na nasz koszt jeżeli, jest to wysyłka w ramach zgłoszenia gwarancyjnego.

6. Jeżeli system jest zabezpieczony hasłem prosimy o jego podanie, w przeciwnym razie czas naprawy może się znacznie wydłużyć, lub dane mogą zostać usunięte w przypadku przywrócenia systemu do ustawień fabrycznych aby dokonać testów w systemie.

7. Prosimy o oznaczenie paczki ze sprzętem nadanym numerem RMA (numer znajdziecie Państwo w mailu potwierdzającym rejestracje, format numeru to 0XXX/2017, gdzie XXX to numer a /2017 to aktualny rok).
Paczki nie oznakowane tym numerem nie będą przyjmowane!

 

Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami regulaminu